شستشوی منبع کویل دار | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

شستشوی منبع کویل دار | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

شستشوی منبع کویل دار: مجموعه عظیم مشهد بخار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع منبع کویل دار را با ارزانترین قیمت در بین کارخانجات تولید کننده تا 20% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات اجرت اسید شویی منبع کویل دار- رسوب زدایی منبع دوجداره- طریقه نصب منبع کویلی- ساخت منبع کویل دار- علت گرم نشدن منبع کویلی- طرز کار منبع کویلی- روش اسید شویی فن کویل- رسوب زدایی فن کویل که تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار می باشد خواهیم پرداخت.


شستشوی منبع کویل دار: مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع اجرت اسید شویی منبع کویل دار- رسوب زدایی منبع دوجداره- طریقه نصب منبع کویلی- ساخت منبع کویل دار- علت گرم نشدن منبع کویلی- طرز کار منبع کویلی- روش اسید شویی فن کویل- رسوب زدایی فن کویل خواهیم پرداخت. ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع منبع کویل دار باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

شستشوی منبع کویل دار- مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع منبع کویل دار در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجرت اسید شویی منبع کویل دار- رسوب زدایی منبع دوجداره- طریقه نصب منبع کویلی- ساخت منبع کویل دار- علت گرم نشدن منبع کویلی- طرز کار منبع کویلی- روش اسید شویی فن کویل- رسوب زدایی فن کویل با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از منبع کویل دار را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

شستشوی منبع کویل دار | 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

 

منبع کویل دار طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید منبع کویل دار لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

 

دلیل تشکیل رسوب بروی کویل چیست؟

در آب شهر که همان آب ورودی به منبع کویل دار است مواد محلول زیادی وجود دارند که مجموع آن TDS که مخفف (     Total dissolved solids  ) میباشد. اما تمامی این مواد ایجاد رسوب نمی کنند.

سختی آب یا hardness که مسبب تشکیل روسوب است. گرم کردن آبی که در آن یون های کلسیم و منیزیم به صورت بی کربنات وجود دارد موجب تشکیل رسوب بروی کویل می شود. هر چقدر اختلاف دما بین آب سرد ورودی و دمای آب داخل کویل بیشتر باشد نرخ تولید رسوب بیشتر است. سختی آب ، میزان مصرف آب، محاسبه دقیق منبع کویل دار و کویل آن می تواند در سرعت تشکیل رسوب موثر باشد.

چه زمانی نیاز به اسید شویی کویل می باشد؟

با بررسی مضرات رسوب بهتر میتوان به زمان انجام اسید شویی منبع کویل دار پی برد. مهمترین ضرر رسوب ایجاد یک لایه عایق بروی کویل و جلوگیری از تبادل حرارت بین آب یا بخار موتورخانه و آب داخل منبع کویل دار است.

ایجاد خوردگی و پوسیدگی کویل

پس به سادگی می توان نتیجه گرفت با ایجاد رسوب بروی کویل ظرفیت تولید آب گرم مصرفی کاهش خواهد یافت. این موضوع به سادگی توسط مصرف کنندگان قابل لمس است. البته به شرط محاسبه درست ظرفیت منبع کویل دار. این به این معناست که سرد شدن آب در اوج مصرف تنها دلیل بر رسوب دار بودن کویل نیست. اما اگر قبلا منبع کویل دار به سادگی جواب گوی تامین آبگرم ساختمان بوده ولی به تازگی توان آن کمتر شده دلیل محکمی بر وجود رسوب می باشد.

اسید شویی منبع کویلی

اسید شویی منبع کویل دار معمولا در دوره های زمانی یکسان تکرار می شود و زمان اسید شویی بر حسب تجربه قابل پیش بینی است. دوره های یک الی دو ساله برای اسید شویی منیع کویل دار بازه زمانی مناسبی است. اما بر اساس میزان سختی و مصرف این بازه نیز قابل تغییر و از شش ماه تا ۴ سال نیز مشاهده شده است.

هر چند کوتاه بوده این دوره یعنی حدود ۶ ماه باعث آسیب به کویل بوده و ممکن است دو عامل داشته باشد:

سختی بیش از حد آب ورودی

کم بودن ظرفیت کویل یا منیع کویل دار

روش صحیح اسید شویی

اسید شویی منبع کویل دار بخصوص در کویل های قدیمی و فرسوده بسیار حساس است زیرا ممکن است منجر به سوراخ شدن و نشتی کویل شود.

 اسید مورد استفاده در اسید شویی

بهتر است برای اسید شویی از اسید مناسب و دارای اینهیبیتور (Inhibitor  ) مخصوص مس استفاده شود که مانع از خوردگی فلز مس در زمان اسید شویی منبع کویل دار می شود.

در گام دوم بهتر است که اسید کم کم به آب اضافه شود و براساس میزان رسوب باقی مانده و PH محلول، اسید اضافه گردد.

فرو بردن کویل در محلول اسید قوی به یکباره احتمال سوراخ شدن کویل را افزایش می دهد زیرا:

تمام سطح کویل بطور یکنواخت رسوب ندارد و اسید قوی به سرعت رسوب مناطق کم عمق را از بین می برد و شروع به تخریب لایه ای از مس میکند ( حتی با وجود اینهیبیتور). فراموش نکنید که اینهیبیتور ها باعث کاهش خوردگی در یک فلز خواص می شود ولی به کل آن را متوقف نمیکند. بعد از اسید شویی حتما باید کویل به خوبی آبکشی و ترجیحا با مواد خنثی کننده، اسید باقی مانده زدوده شود.

نحوه اسید شویی منبع کویل دار

صحبت راجع به هزینه اسید شویی منبع کویلی پیچیده تر از تمام مسائل فنی می باشد. ظرفیت منبع کویل دار، ظرفیت کویل، فضای موتورخانه و اتصالات مورد استفاده در مسیر کویل بسیار در زمان انجام کار و به طبع هزینه آن تاثیر گذار است.

هزینه اسید شویی منبع کویل دار به ظرفیت منبع ، نحوه اتصال لوله ها، میزان رسوب و مواد و لوازم مصرفی بستگی دارد.

در موتورخانه های کمی قدیمی تر باید هزینه های پیش بینی نشده و خارج از پروژه هم باید در نظر گرفت به عنوان مثال ممکن است تعدادی از پیچ های نگهدارنده کویل آسیب دیده یا در زمان باز کردن از بین برود. یا مهره ماسوره یا فلنچ مسیر کویل نتواند به خوبی سابق آبندی شود و مقطع آب بندی آن از بین رفته باشد. هر چند که احتمال بروز این حوادث کم است اما صفر نیست و ممکن است هزینه اسید شویی منبع کویل دار شما را افزایش دهد.

چگونه از تشکیل رسوب مجدد روی کویل جلوگیری کنیم.

تشکیل رسوب بروی کویل منابع کویل دار امر اجتناب ناپذیر است، اما شدت و میران آن را می توان کاهش داد.

کم کردن دمای آب موتورخانه در تابستان می تواند اختلاف دما را کاهش در نتیجه نرخ تولید رسوب را کم کند.

اگر از بخار برای گرمایش در کویل استفاده می کنید فشار بخار را کاهش دهید. این امر موجب کاهش دمای بخار خواهد شد. استفاده یا راه اندازی خط برگشت آب گرم مصرفی به طور چشم گیری مصرف آبگرم را کاهش و بروی میزان رسوب گذاری موثر است.

 استفاده از رسوب زدا یا سختی گیر های الکترومغناطیسی بروی خط ورودی

 شستشوی منبع کویل دار- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – شستشوی منبع کویل دار– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. در مقاله به موضوعات اجرت اسید شویی منبع کویل دار- رسوب زدایی منبع دوجداره- طریقه نصب منبع کویلی- ساخت منبع کویل دار- علت گرم نشدن منبع کویلی- طرز کار منبع کویلی- روش اسید شویی فن کویل- رسوب زدایی فن کویل پرداختیم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – شستشوی منبع کویل دار– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.